Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis)

Glass!

2009-08-22 21:50 #0 av: Casiopeia

Den här sidan kan göra en tokig för mindre!

Glass mot glass.

Någon mer som gör hemmagjord veganglass?

Anmäl
2009-08-23 21:53 #1 av: [TrevorS]

Mumma nu blir jag också hungrig.

Anmäl
2009-08-25 12:09 #2 av: sighni

Jag gör inte glass själv. Jag älskar glass fr.a. tofuglassen. Det var en mumsig sida!Skrattande

Anmäl
2009-08-25 12:15 #3 av: [TrevorS]

Ja faktiskt håller med tofuglassen är supergod tänkte göra risglass på rismjölk hemmagjord och köpt kanske blir gott vem vet. =)

Anmäl
2009-08-25 21:36 #4 av: sighni

Rismjölk är ju gott så det blir säkert bra.

Anmäl
2009-08-26 01:46 #5 av: Casiopeia

#3 Vad ska du ha för gräddigt i den då? Blir det inte lite vattningt med bara rismjölk?

Anmäl
2017-05-11 10:37 #6 av: Carmarino

För att fira chokladbollens dag idag kanske det kan passa med lite Vegansk chokladbollsglass? Glad

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2017-05-11 11:58 #7 av: Annielle

Älskar chokladbollar Kär, men blir ändå lite skeptisk till den här chokladbollsglassen eftersom den innehåller så mycket banan och då borde smaka mycket banan, jag tycker att banan brukar ta över så mycket tyvärr.

Men om du eller någon annan testar receptet hoppas jag att ni berättar hur den blev! Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.