Annons:
Etikettvegankost
Läst 2820 ggr
veggie4every1
2014-02-06 13:22

Anamma slopar äggen!

Goda Nyheter! Anamma slopar äggen i alla sina produkter och lanserar två nya spännande produkter :) http://anamma.eu/sv/blogg.php

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Annons:
KastKatt
2014-02-06 14:23
#1

Så glad :D:D

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

JustRobin
2014-02-06 15:03
#2

Grymt! :D

mogfarm
2014-02-06 15:15
#3

Yes!

Fridaosx
2014-02-06 16:17
#4

så himla bra!! fattar inte varför de skulle ha ägg i från början -.-

dock blir ja lite orlig över detta "Färsen t.ex. var ju vegansk redan innan men vi har ändå passat på att förbättra smaken ytterligare…" Men smaken är ju redan bra? ^^

You haven't lived until you've found something worth dying for

mogfarm
2014-02-06 17:28
#5

#4 Jag tycker ärligt talat att quornfärs är klart godare än Anammas färs, så det går att förbättra smaken enligt min mening. Bra att den ska fortsätta att vara vegansk, och hoppas att du tycker lika mycket om den nya smaken.

veggie4every1
2014-02-06 20:41
#6

#4 Tycker också färsen är bra som den är, men vi får väl hoppas att de förbättrar till det bättre🙂 Kanske har den inte sålt så bra som de hoppades.

#5 Vi får hoppas att Quorn tar efter Anamma och slopar äggen de också.

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Annons:
IngaTrnqvist
2014-02-06 21:24
#7

Härligt! Äntligen lite fler vettiga vegoprodukter i den lilla hålan jag bor i :D

mogfarm
2014-02-07 10:15
#8

#6 Jag hoppas också att quornprodukterna blir veganska. Jag saknar inte dem för egen del men min dotter vill egentligen ha det och det hade förenklat när man lagar mat till hela familjen. Det hade verkligen förenklat när man hälsar på hos sina föräldrar som brukar laga till maträtter av quornprodukter när vi kommer dit.

mogfarm
2014-02-07 12:49
#9

Jag läste först nu vad Anamma själva har skrivit. Jag blev så glad när jag läste det! Vad bra det kändes att de själva förstod att ägg inte hör hemma i vegetariska produkter och att de själva tyckte att det var fel att de haft det innan. De lyssnade på konsumenterna och ändrade ingredienserna i stället för att skylla ifrån sig eller liknande. Det känns som ett etiskt företag som tar ansvar för det de gör.

Magi-cat
2015-03-29 22:40
#10

Vegofärsen är verkligen en god och praktisk produkt!

http://anamma.eu/sv/prodVegofars.php


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

veggie4every1
2015-03-30 01:09
#11

#10 Jaa, anamma har ju jättegoda produkter. Nu på senare tid har det ju dock kommit en produkt som heter Oumph! som alla älskar här i hushållet, så det blir inte anamma lika ofta som förr🙂

Ser verkligen fram emot också när Quorn blir äggfritt, det borde väl komma snart.

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Upp till toppen
Annons: