Annons:
Etikettmatprodukter
Läst 1875 ggr
Lol V Stein
2014-09-30 13:39

Fem nya veganbagels

Om du befinner dig i Stockholm och har vägarna förbi Hornstull och är lite hungrig, så kan jag tipsa om att Bagel Street Café har lanserat fem nya veganbagels i dagarna. Tror de haft en med hommus sedan tidigare. Adressen är Hornsgatan 174, bredvid Goodstore. Smakerna är följande: 

1. Classic: Vegan cream cheese, tomat, röd lök, gurka 

2. Happy Ham: Vegan cream cheese, veganskinka, sallad, tomat, röd lök, gurka 

3. Chicalicious: Vegan cream cheese, vegankyckling, dijonsenap, oliver, tomat, röd lök, gurka 

4. Chilami: Vegan cream cheese, vegansalami, chilimajonnäs, tomat, röd lök, gurka 

5. Choconana: Choklad- och hasselnötskräm, banan

Observera att dessa är lokala varianter, så Bagel Street Café på andra ställen har inte dessa och de finns heller inte på hemsidan. Jag har inte provat någon ännu men kommer nog att göra det snart! Hittade infon här (finns även bild på femman): http://instagram.com/p/thmd9Hoalc/?modal=true

Annons:
veggie4every1
2014-09-30 14:03
#1

#0 Men det är ju perfekt. Då kan man äta där om man åker upp och shoppar på Goodstore🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

[Synnerlig]
2014-09-30 14:13
#2

Yay! :D Jag har ätit där en gång tidigare och då åt jag en som hette "Maxi Vegan Bagel", jag undrar om det är den som heter "Classic" nu :) Den var i alla fall suuuupergod! Men ska bli spännande att testa de andra. Kommer kanske att åka dit i helgen ^_^

Paxxie
2014-09-30 17:32
#3

Vad kul! Visste inte ens att de hade veganska bagels innan haha. Ska absolut åka dit någon dag och kolla.

[Trevor_S]
2014-09-30 20:53
#4

Va spännande. 😎

Lol V Stein
2014-10-05 08:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag och maken mumsade i oss varsin Chicalicious igår. Den var god, inte det bästa jag någonsin ätit men jag skulle köpa den igen om jag behövde något att äta snabbt.

Upp till toppen
Annons: