Annons:
Etikettklotterplanket
Läst 2018 ggr
Nelley
2015-04-01 05:45

Lite skoj

Jag längtar till dagen då det är köttätare som är de udda.😍Fast det blir nog inte i min livstid.😕Hittade förresten ett roligt citat,

"I was Vegan for a while up until recently. Then I started eating people. Only free-range of course, which is humane. I gave them a little space, didn't terrorize them (too much), then slit their throats."

-Chris Hannah, lead singer of Propagandhi😃

Är också massor av kändisar nuförtiden som är veganer, haha. Brad Pitt, Anne Hathaway, Johnny Depp, alla skådespelare på interstellar har jag hört.🥳 De var noga med budskapet, hihi. Ellen Degeneres, Mike Tyson, kan självklart inte vara absolut 100% på alla så om ni nu gräver fram att någon inte är det så ber jag om ursäkt.🙂Jessica Simpson, Jennifer Lopez, Beyoncé, Jay-Z, Tobey Maguire, Woody Harrelsson, Olivia Wilde, Emma Stone. 

Jaa, har ni några trevliga vegan- kändisar/citat att dela med er av så får ni gärna det.😉

Annons:
-Aida-
2015-04-01 07:33
#1

Jag har inga kändis Vegan citat men ditt citat påminde mig om en seriemördare som tog hem människor till sin lägenhet för att äta upp dom bara för att spara pengar på mat. 😛

veggie4every1
2015-04-01 12:12
#2

#1 Dom människorna hade ju varit fria och haft ett skapligt  bra liv (troligen) så om han dödade dom humant så var det ju väldigt miljövänligt och förstås ekonomiskt.

Om det var moraliskt rätt kan ju diskuteras, men enligt seriemördarens moral så var det säkert det👍

Jo Nelley, det blir säkert under din livstid. Till och med under min livstid troligtvis🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Nelley
2015-04-01 17:55
#3

#2 Jaa🤤

*~HamsterHamster~*
2015-04-02 22:20
#4

Världen förändras och jag är ganska glad över det =)

Nelley, förändringar snabbar på mer och mer ju mer personer som kommer till, jag har spridit veganismen till 4 personern och en av dem har spridit veganismen viare till 6 personer, bara man kämpar på så blir allt bra =)

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Nelley
2015-04-02 22:25
#5

#4 Ja men du är ju så jäkla bra på att argumentera. Så bra att du har gjort det!😉

*~HamsterHamster~*
2015-04-02 22:30
#6

#5 haha tack för komplimangen =) den gjorde mig glad 🤗

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Annons:
Nelley
2015-04-02 23:52
#7

#6 👍🤗

Edit: Min syster har också den talangen. Så att man inte kan göra annat än att nicka och hålla med för att man inte har ett tillräckligt bra svar.Skrattar

Upp till toppen
Annons: