Annons:
Etikettvegankost
Läst 1328 ggr
Nelley
4/27/15, 11:09 PM

Bild-mattråd

Här kan du lägga upp en bild på din veganmat. Som du åt idag, eller förra veckan eller som kanske bara är väldigt snygg.😉Du får väldigt gärna länka, eller lägga upp receptet. Efterrätter eller middag spelar ingen roll.

Så, ser fram emot att få se era härliga rätter.😃

Annons:
Saga85
4/28/15, 12:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Åh! Matporr 😃

Var länge sedan sist, men måste göra kladdkaka snart igen!

[Synnerlig]
4/28/15, 9:30 AM
#2

Åh vad god och kletig den såg ut! Jag saknar verkligen kladdkaka och har inte gjort kladdkaka sen jag blev Vegan för över ett år sedan. Testade nämligen att göra en kladdkaka från boken "Chokladbakverk utan ägg och mjölk" och den blev torr och inte alls god. Efter det har jag inte vågat mig på att göra kladdkaka igen 😭

Saga85
4/28/15, 2:19 PM
#3

Vad var det för recept? Jag tror att det är det här receptet jag brukar utgå ifrån!

Vegoteket-kladdkaka

Nelley
4/28/15, 2:36 PM
#4

ÄÄlskar riktigt kladdig kladdkaka, den ska kladda ner alla fingrar och falla sönder om man försöker hålla i den, hihi.🤓😃Vad gott det ser ut!

Paxxie
5/1/15, 7:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag gjorde taco/paprikapaj idag till några hardcore köttätare, var rätt kul att visa att vegansk mat inte är så äcklig som de tror.  :)

Saga85
5/3/15, 2:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Var på 30+30årsfest igår och fick hallonpaj med oatly vaniljsås. Idag gjordes det matlådor med tzay i några och thaibasgryta med sojabitar i de andra.

Annons:
Saga85
5/3/15, 2:47 PM
#7

Den andra kom inte med.

Saga85
5/3/15, 2:48 PM
Lustgas
5/7/15, 2:51 PM
#9

#1 Åh, den kladdkakan vill jag baka typ NU!

Själv har jag massa matbilder på min instagram, främst frukostar och mellanmål dock, eheh. Men instagram@carbonbreathe , om någon är intresserad :) Orkar inte gå in via mobilen just nu och posta nämligen, eheh 😇

Upp till toppen
Annons: