Annons:
Etiketterföreläsningvideo
Läst 1334 ggr
[Synnerlig]
2015-12-05 16:17

Oatly vs Svensk mjölk: tankar och sammanfattning

Herbivore Stories tankar och sammanfattning kring rättegången mellan Oatly och Svensk mjölk.

Annons:
veggie4every1
2015-12-05 16:47
#1

Han säger det så bra🙂

Den här killen borde ha snackat vid rättegången👍

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

vendelay
2015-12-05 20:36
#2

Han är riktigt bra på att framföra sina åsikter, märkte aldrig att den var hela 9 minuter lång! Jag som knappt kan koncentrera mig i 3 minuter 🤪

Blir så irriterad på att de säger att det är naturligt för människor att dricka komjölk. Varför kan vi inte dricka vår arts bröstmjölk o mjölk nu är så förbannat viktigt? Ingen kan väl på allvar tro att det är naturligt att dricka bröstmjölk från en annan art??

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

AAE
2015-12-06 03:51
#3

Underbar video!!👍

Förresten, någon som vet om det är lagligt att sätta upp lappar i butiken sådär? Har massa som jag vill sätta upp :)

[Synnerlig]
2015-12-06 09:27
#4

#3 Hm… Olagligt tror jag inte att det är om du bara lämnar en lapp och inte klistrar fast den 🙂 Men om personalen ser dig kan de ju undra vad du gör och i värsta fall be dig att ta bort det 😛 MEN jag vet inte med säkerhet. Gör det när ingen ser på och gör det inte på din vanliga mataffär 😃

[Trevor_S]
2015-12-06 09:32
#5

Nedskräpning men ingen har väl blivit fälld för det vad jag förstår försökt läsa mig till. Klisterlappar kan dock bli vandalism. Men tror inte någon blivit anmäld för det heller. Kanske om det är något extremt budskap som skulle vara hets mot folkgrupp kanske.

AAE
2015-12-07 01:46
#6

okej 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: