Annons:
Etikettveganprat
Läst 1373 ggr
veggie4every1
2015-12-07 18:00

Ett par ögon har öppnats <3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst inger det hopp när människors ögon öppnas och empatin flödar till de icke-mänskliga individerna ❤️🙂

Det är inte min bild, men jag är förstås lika glad ändå🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Annons:
vendelay
2015-12-07 20:19
#1

Är så tacksam för hon som öppnade mina ögon, som förklarade varför det inte räcker att bara sluta med kött och som har gett mig massor med tips på allt möjligt som jag aldrig trodde fanns i "veganform".

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

veggie4every1
2015-12-07 21:01
#2

#1 Det förstår jag att du är och hon känner sig säkert väldigt glad att hon öppnade dina ögon. Det känns ju bra när man lyckas.

Jag är väldigt tacksam till min dotter som motiverade mig till att öppna mina ögon.

Jag hoppas detta motiverar icke-veganer att bli veganer och att det motiverar veganer till att aldrig sluta att försöka att öppna andras ögon. För det lyckas ibland även om det känns tufft emellanåt 🌺

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

[klarabastin]
2015-12-08 20:18
#3

åh!Jag blir alltid lika glad när jag ser folk som äntligen föstår hur den riktiga köttindustrin ser ut!

veggie4every1
2015-12-09 01:07
#4

Om det känns jobbigt ibland så tycker jag att vi ska titta på den här bilden, då känns det genast bättre🙂

Den kanske borde få pryda framsidan ett tag…🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

vendelay
2015-12-11 22:39
#5

Måste bara berätta det här. Det finns en kvinna som jag brukar prata rätt mycket med, vi trivs ganska bra med varandra och är väldigt lika. Vi har inte setts på väldigt länge men idag träffades vi och kom av olika anledningar in på veganism. Hon berättade att hon dricker komjölk "eftersom ingen dör av det". Jag förklarade hur mjölkindustrin ser ut och sa att hon kunde kolla på exempelvis Djurfabriken om hon ville veta mer. Hon blev helt tyst och tittade på mig och sa: "Är det sant? Jag hade ingen aning. Jag ska kolla upp dokumentären direkt när jag kommer hem. Tack för att du berättade" Jag har aldrig varit så stolt i hela mitt liv.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

veggie4every1
2015-12-11 22:57
#6

#5 Underbart, bra jobbat🌺👍

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Annons:
Upp till toppen
Annons: