Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Vegankost

Stödja eller inte stödja

2015-12-09 17:48 #0 av: [viccaan]

Om Mcdonalds eller Burger king har en vegansk hamburgare, skulle ni gå och köpa dessa för att visa att det finns människor som efterfrågar veganskt, eller bojkotta pga den andra maten?

Anmäl
2015-12-09 17:52 #1 av: trollslända

Skulle mycket väl kunna testa. Bara bra om de tar in vegetariskt/veganskt.

Anmäl
2015-12-09 18:02 #2 av: Kerstinfalk

Jag föredrar att gå till max. Men de kommer faktiskt att storsatsa på vegetariskt! :)

Anmäl
2015-12-09 18:47 #3 av: [Synnerlig]

Om man bojkottar hamburgerrestauranger för att de säljer kött så kan man inte handla någonstans i stort sett. Jag tror att det är bättre att visa att det finns intresse för det veganska utbudet Glad

Anmäl
2015-12-09 20:50 #4 av: [viccaan]

Hittade denna

Anmäl
2015-12-09 20:54 #5 av: [Synnerlig]

^ Precis vad jag menar Glad

Anmäl
2015-12-09 21:05 #6 av: veggie4every1

Haha....McSoy, love itSkrattar

Jag ser fram emot den dag Arla börjar producera växtmjölk. Förhoppningsvis inte så långt fram i tidenSkämtar

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.