Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Veganska textiler, kläder & skor

Downfeel kudde

2015-12-29 01:12 #0 av: Kasumi

Downfeel kuddar gjorda på 100% silikoniserad polyesterfiberdun från jysk är alltså 100% fejk?!

Sökte på fiberdun o det ser ju riktigt ut :o
Ska köpa den imorgon hade jag tänkt, så om nån kan bekräfta gör det så fort ni kan. Puss

Kudde länk: http://jysk.se/sovrum/kuddar/fiberfyllning/gold/kudde-850g-hoie-downfeel-50x60

Anmäl
2015-12-29 01:38 #1 av: veggie4every1

Köp köp köp SkrattarTummen upp

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2015-12-29 02:48 #2 av: Kasumi

Fantastiskt!
Har provar femtioelva kuddar genom åren, den enda som tycks ha funkat är dun o det vill man ju inte ha. Så tänkte att denna borde ju vara perfekt. Har en speciell nackkudde at the moment men den är värdelös så inatt blir nog en sömnlös natt tyvärr.
Men imorgon med denna skönhet hoppas jag få sova som en drottning :))

Anmäl
2015-12-29 16:09 #3 av: vendelay

Wow, det här är ju superbra! Ska rekommendera till alla som jämt tjatar om att de bara måååååste ha dunkuddar. Du får gärna berätta hur kudden kändes! :)

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-01-07 18:26 #4 av: vendelay

Jag köpte faktiskt denna till min sambo som alltid har problem med sina kuddar och nacken osv, och den är sååå skön! Köpte en "normal" och en avlång och de är helt fantastiska. De är mjuka men ger bra stöd, "dunet" har inga hårda vassa grejer som riktigt dun har, de var riktigt billiga och hittills helt perfekta! Rekommenderar starkt! 

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-01-07 18:44 #5 av: Kasumi

Nionde natten med kudden nu o den är jätte bra, formar sej bra o går att puffa upp den hur man vill o den drar tillbaka sej när man vänder på sej etc. Ett riktigt lyckat köp :)

Anmäl
2016-01-07 18:45 #6 av: Kasumi

Håller med, har alltid tkt riktigt dun är skönt men inte gillat fjädrarna som sticker men denna som sagt: perfekt :D

Anmäl
2016-01-09 15:03 #7 av: vendelay

Eftersom den var så himla skön tänkte jag beställa fler men nu går det inte längre att beställa från deras hemsida! Gäller just den kudden också, inte de andra produkterna i samma sortiment. Usch vad ledsen jag blir :(

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-01-09 16:53 #8 av: veggie4every1

#7 Nej, vad synd. Men den kanske bara är slut i lager tillfälligt?

Det kanske blev en "veganattack" på de här kuddarna och alla tog slutSkämtar

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.