Annons:
Etiketterkläderskormode
Läst 6499 ggr
Kasumi
12/29/15, 1:12 AM

Downfeel kudde

Downfeel kuddar gjorda på 100% silikoniserad polyesterfiberdun från jysk är alltså 100% fejk?! Sökte på fiberdun o det ser ju riktigt ut :o Ska köpa den imorgon hade jag tänkt, så om nån kan bekräfta gör det så fort ni kan. Puss Kudde länk: http://jysk.se/sovrum/kuddar/fiberfyllning/gold/kudde-850g-hoie-downfeel-50x60

Annons:
veggie4every1
12/29/15, 1:38 AM
#1

Köp köp köp 😃👍

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Kasumi
12/29/15, 2:48 AM
#2

#1 Fantastiskt! Har provar femtioelva kuddar genom åren, den enda som tycks ha funkat är dun o det vill man ju inte ha. Så tänkte att denna borde ju vara perfekt. Har en speciell nackkudde at the moment men den är värdelös så inatt blir nog en sömnlös natt tyvärr. Men imorgon med denna skönhet hoppas jag få sova som en drottning :))

vendelay
12/29/15, 4:09 PM
#3

Wow, det här är ju superbra! Ska rekommendera till alla som jämt tjatar om att de bara måååååste ha dunkuddar. Du får gärna berätta hur kudden kändes! :)

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

vendelay
1/7/16, 6:26 PM
#4

Jag köpte faktiskt denna till min sambo som alltid har problem med sina kuddar och nacken osv, och den är sååå skön! Köpte en "normal" och en avlång och de är helt fantastiska. De är mjuka men ger bra stöd, "dunet" har inga hårda vassa grejer som riktigt dun har, de var riktigt billiga och hittills helt perfekta! Rekommenderar starkt!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Kasumi
1/7/16, 6:44 PM
#5

#3 Nionde natten med kudden nu o den är jätte bra, formar sej bra o går att puffa upp den hur man vill o den drar tillbaka sej när man vänder på sej etc. Ett riktigt lyckat köp :)

Kasumi
1/7/16, 6:45 PM
#6

#4 Håller med, har alltid tkt riktigt dun är skönt men inte gillat fjädrarna som sticker men denna som sagt: perfekt :D

Annons:
vendelay
1/9/16, 3:03 PM
#7

Eftersom den var så himla skön tänkte jag beställa fler men nu går det inte längre att beställa från deras hemsida! Gäller just den kudden också, inte de andra produkterna i samma sortiment. Usch vad ledsen jag blir :(

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

veggie4every1
1/9/16, 4:53 PM
#8

#7 Nej, vad synd. Men den kanske bara är slut i lager tillfälligt?

Det kanske blev en "veganattack" på de här kuddarna och alla tog slut😉

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

vendelay
1/9/16, 9:53 PM
#9

#8 Jag vet inte, står att den måste köpas i butik. Om veganattacken är orsaken så är det väl okej då 😃

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: