Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Politiska frågor

(V) Vad röstar du på?

2016-01-14 02:34 #0 av: thea_thea

Vad röstar ni på? Finns det några veganska partier? Eller partier med mestadels veganska värderingar? Började fundera på det såhär mitt i natten och var tvungen att fråga haha

/Thea (iFokuspaus atm)

Medarbetare på Bortskänkes och Gerbiler!

Anmäl
2016-01-14 08:52 #1 av: [Synnerlig]

Hm... Jag tror att de mest veganska partierna är Djurens parti och Feministiskt initiativ. Jag är dock inte särskilt insatt i politik över huvud taget så jag kan inte säga så mycket om dessa partier, men hade varit kul om någon som har mer koll kunde göra det Glad

Anmäl
2016-01-14 10:00 #2 av: [Vegg]

Enhet gillar väl veganism? Men inte så insatt.

Anmäl
2016-01-14 20:32 #3 av: Persifone

Jag röstar vänster :)

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

Anmäl
2016-01-14 21:23 #4 av: veggie4every1

Det finns inga partier som har helt veganska värderingar, är inte direkt imponerad av något parti så man väl får välja det minst dåliga.

Jag vet inte vem jag ska rösta på nästan gång dock, det får vi se dåGlad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-01-14 21:36 #5 av: Gen

Centern ska man i alla fall hålla sig borta från

Anmäl
2016-01-14 21:44 #6 av: veggie4every1

#5 Haha, jaa, det är då säkertSkämtar

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta