Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
O.T. (Off-topic)

Ny härinne

2016-01-15 20:32 #0 av: Choklad

Hej!

Jag vill säga att jag är inte vegan, men jag vill gärna se recept och lära mig hur man gör mat på ett naturligare sätt.

U R us

Anmäl
2016-01-15 20:38 #1 av: veggie4every1

#0 Vi har en bra receptsamling och även många trådar med smaskiga receptGlad

Är det något särskilt du är intresserad av i matväg?

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-01-16 12:34 #2 av: Choklad

Sylterna och hur man kan göra dem utan en massa konstiga tillsatser, men jag kollar runt lite för det är mycket nyttigt att läsa om härinne. 

U R us

Anmäl
2016-01-16 13:07 #3 av: [klarabastin]

#2 Supergod sylt

Medarebetare på: Vegan ifokus

Anmäl
2016-01-16 15:49 #4 av: veggie4every1

#2 Roligt att du hittar lite att läsa om. Kolla länkarna också, tyvärr är de inte förnyade på länge. Jag har grovt försummat det är jag rädd.

Men några bra sidor med recept kan du nog hitta ändåGlad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-01-17 23:16 #5 av: Choklad

Tack Glad

U R us

Anmäl
2016-01-17 23:19 #6 av: Choklad

Bra att man slipper den ofta väldigt söta smaken som det är ju i sylt, det söta tar bort andra smaker tycker jag.

U R us

Anmäl