Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Veganprat

"Viva Vego" matlagningsprogram TV4 Play

2016-01-26 19:13 #0 av: veggie4every1

Jag har missat detta. Någon som har sett det?

Tycker det verkar kul från Way out WestGlad

http://www.tv4play.se/program/viva-vego

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-01-27 14:01 #1 av: Ninja99

Men, vad är detta? Varför har vi missat detta? Har de inte gjort någon reklam för dessa program? Har inte sett mer än ett par minuter, men det verkar ju toppen! Var hittar du allt #0?

Tack för ännu ett bra tips! Får veta så mycket roligt tack vare dig (& er alla andra) sen jag hittade denna sida, vad glad jag är att jag hittade hit (hur jag nu gjorde det..?) Stort TACK!!

Anmäl
2016-01-27 15:31 #2 av: [klarabastin]

Mjölkfri festival! Lets add smör and ost to everything! Fattar inte login de har

Medarebetare på: Vegan ifokus

Anmäl
2016-01-27 16:45 #3 av: veggie4every1

#1 Hihi, gick bara in på tv4 och där var detSkrattarVad roligt att du känner så, jag är glad också att ha dig här. Sån tur att du hittade hitKramas

Jag blev dock lite förvånad och besviken när som #2 säger det fanns både smör och ost på festivalen. Jag vet inte om jag har glömt det eller nåt, jag visste det säkert...

Men det var ett kul program ändå, hoppas du har glädje av detGlad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.