Annons:
Etikettmatprodukter
Läst 2266 ggr
Ninja99
2/4/16, 2:54 AM

Mera glass - vegansk Ben & Jerry's

Annons:
vendelay
2/4/16, 7:01 AM
#1

JAAAA! Jag såg detta igår kväll, så himla gott! Hur supergod låter inte P.B. & Cookies?? Mums!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[klarabastin]
2/4/16, 9:26 AM
#2

Världen blir en bättre plats varje dag👍

veggie4every1
2/4/16, 12:23 PM
#3

Guuud va gött…😍

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Ominous
2/4/16, 5:21 PM
#4

Sett det här säkert 20gånger senaste två dygnen, men ingen information om eller när det skulle komma till Sverige. Jag har svårt att glädjas åt andra när det gäller B&J, jag vill ha det sjäääälv :)

I wish I could write as mysterious as a cat

[kanskemenbarakanske]
2/4/16, 8:14 PM
#5

Blev så glad när jag fick reda på detta :D hoppas nu verkligen inte att den blir så mycket dyrare än vad den redan är!

Ninja99
2/8/16, 6:45 PM
#6

Jag har själv aldrig ätit Ben & Jerry's (gillar inte heller alla bilder på kor i deras marknadsföring, får lite Bregottvibbar..) men har förstått på andra att deras glass är väldigt god. Det är ju bara att hålla tummarna för att vi snart får ta del av deras goda (?) veganska glassar, om de nu når Sverige. Själv var jag på den tiden då Häagen Dazs (med reservation för stavningen) introducerades i Sverige (var det på 80- eller 90-talet tro?) en storkonsument av deras Pralines & Cream och Macadamia nut brittle eller vad den nu hette.. De sorterna skulle jag gärna testa i vegansk variant! :-P Har de någon vegansk glass förresten, någon som vet? Har liksom inte kollat i de delarna av glassfrysarna på många år…

Annons:
Upp till toppen
Annons: