Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Föreläsningar / videos / audios

Gary Yourofsky

2016-03-06 22:14 #0 av: [klarabastin]

Hittade en svensk textad version på min favorit video någonsin!!Glad

Medarebetare på: Vegan ifokus

Anmäl
2016-03-06 22:43 #1 av: veggie4every1

Men vad bra att den finns textad på svenska Glad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-05-21 19:19 #2 av: Lydia04

Det talet förändrade mig och mitt liv : )

Anmäl
2016-05-22 12:51 #3 av: veggie4every1

#2 Ja, det är ett bra tal. Kul att det har den effekten Glad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-05-22 13:28 #4 av: landsbygdsbo

holocaust är mordet på oskyldiga människor.

Det är lågt att hänga på "förintelsen" för att kunna vinna fördelar i sin argumentation.

Och, den dag man bevisar att växter också känner smärta, vad ska ni äta då?

http://illvet.se/naturen/vaxter/kan-vaxter-kanna-smarta

Anmäl
2016-05-22 14:07 #5 av: [Synnerlig]

#4 Ja, det är lågt om man anser att alla andra djur utöver människan är små och obetydliga, men det tycker inte vi.

Anmäl
2016-05-22 14:25 #6 av: landsbygdsbo

Jag accepterar naturligtvis din ståndpunkt, för vad den är. Nämligen just din ståndpunkt. Ingenting annat, för sanningen ligger ju i betraktarens öga..

Men jag är nyfiken, den dag vetenskapen ställer i bevis att växter känner smärta, tänke du då svälta ihjäl av principiella skäll eller sällar du dig till oss andra som gör bruk av vår makt och dödar o konsumerar såväl växter som djur?

Anmäl