Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Djurrätt & Veganism

Internationella kvinnodagen!

2016-03-08 08:45 #0 av: [klarabastin]

Gör en ko och en höna varsin tjänst idag genom att välja växtbaserat! Alla har rätt till sina egna liv och kroppar, även djuren!

Medarebetare på: Vegan ifokus

Anmäl
2016-03-08 11:03 #1 av: vendelay

Så bra! Det går inte att kalla sig själv feminist om en inte är vegan.

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-03-08 19:12 #2 av: Liv03

Jag vet. Jag är feminist och jag ville uppmärksamma den här dagen genom att göra en vegansk kladdkaka. Med tanke på de kvinnliga djuren!! Särskilt korna som blir ifråntagna av sin bebisar för att vi ska få deras mjölk och med tanke på de kvinnliga hönsen som blir tvugna att värpa ägg åt oss.

*Bild borttagen pga upphovsrättsskäl

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.