Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Recept (Varmrätt & Övrigt)

Vill du ha tips på enkel middag?

2016-04-02 18:43 #0 av: Eriky

Jag lagade en veganks-enkel dhalgryta som jag gjort om lite på mitt egna vis. Tänkte posta den här för lite inspiration för er andra som inte vet vad ni ska laga i helgen! 

Anmäl
2016-04-02 19:09 #1 av: vendelay

Mums! Måste testa detta, ser så himla gott ut DreglarKär

Är det din yt-kanal? 

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-04-02 19:26 #2 av: Eriky

Är super gott! Ja det är min kanal Skrattar

Anmäl
2016-04-02 19:29 #3 av: Bill&Bull

Ser jättegott ut! och enkelt, vilket jag uppskattar 😊

||My Love For Animals Is Immortal||
Anmäl
2016-04-02 19:30 #4 av: vendelay

#2 Om en får önska videos, så önskar jag mig mer matvideos eller veganprat eller liknande Skrattar Du har en trevlig röst!

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-04-02 19:38 #5 av: veggie4every1

#0 Tusen tack för en inspirerande videoGlad

Behöver verkligen göra något med den där burken kokosmjölk som stått så länge i skåpet och det här receptet är perfekt.

Så håller jag med vendelay ocksåSkämtar

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-04-02 19:44 #6 av: Eriky

#4 #5 Super att ni uppskattar min video! Jag har funderat länge på vad det är jag ska prata och göra på min kanal och som ni ser så har jag blandat massa videos haha.. Ska absolut ta åt mig av era önskemål och jag har faktiskt planerat att göra en veganprat video längre fram och hade faktiskt tänkte att göra en "what I eat in a day" imorgon Skrattar

Anmäl
2016-04-02 19:51 #7 av: Wowy

# Kul! Skrattar

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokusSol

Anmäl
2016-04-02 20:39 #8 av: veggie4every1

Ja, vad roligt, kul om du lägger upp det här ocksåGlad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-04-02 22:13 #9 av: Wowy

Jag hoppas verkligen att du gör fler videor med veganska recept! Skulle uppskattas otroligt mycket. Gillade förresten din video. Skrattar

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokusSol

Anmäl
2016-04-03 10:03 #10 av: Eriky

#8 Ska jag göra! Glad

#9 Ja absolut, det kommer!Skrattar Tack så mycket!!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.