Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1422 ggr
MissanTissan
2016-05-06 17:18

Behöver en andra chans

Jag tar emot omplaceringsdjur som för en eller annan anledning behöver akut hjälp och har en hel del möss inne nu som jag bara vill ska hitta hem som har tid och kärlek för dom. Dom har inte haft det lätt, så dom är rätt skygga men med tid så tror jag absolut dom kan bli tama. Det är totalt fyra PEW (Albino) hanar och 5 PEW (albino) honor. Sen bor två Agouti (Bruna) honor ihop med två av dom vita. Jag vill inte tjäna några pengar på dom, jag vill bara att dom ska få individuell kärlek och ett hem som alla förtjänar. Hanarna ska bo en och en. Och honorna vill jag ska hitta hem i dom flockar dom sitter i (som är 3 i en med albinos och fyra i den andra med två albinos och två agouti) Dom finns i stockholm, men jag kan hjälpa till med transport i närheten. Jag har burar som går att köpa med dom för en väldigt billig peng. Jag hoppas dom hittar någon nu. Dom är runt halvåret vid detta lag..

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
veggie4every1
2016-05-06 18:53
#1

Hoppas de små liven hittar permanenta och kärleksfulla hem.

Du får gärna lägga in detta på djurrätt iFokus också om du vill🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

MissanTissan
2016-05-06 20:35
#2

Tack! Det hoppas jag också på. gör det när jag sitter vid datorn då kan några bilder halka på.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

komigentam
2016-05-06 22:10
#3

Testat på mus iFokus, omplaceringar iFokus, musgrupperna på fb osv osv? 
Där finns ju massa gnagare köp/sälj/omplacera osv :)

Kärlek, ärlighet & respekt. 

MissanTissan
2016-05-07 01:06
#4

Annons finns uppe på Mus.iFokus i köp tråden med lite mer beskrivning om dom individuellt. Och några facebookgrupper, kommer inte helt ihåg vilka jag la upp i. Funderar om jag ska lägga upp på blocket, känns inte bara helt rätt. Skulle helst vilja att dom fick ett hem hos en riktig djurtok som vill dom det absolut bästa.

Ska fixa fler annonser nu. Men dom har varit hos mig ett tag tyvärr.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

[Synnerlig]
2016-05-07 11:25
#5

#4 Lägg inte upp på Blocket, då vet man inte vilka typer det är. Lägg upp i Facebook-gruppen "Veganer i Sverige" har sett flera som lyckats få sina djur omplacerade och då vet man att djuren hamnar hos någon som behandlar dem med kärlek :)

MissanTissan
2016-05-07 13:57
#6

Ska göra det! Tror jag redan lagt upp där dock, men det var några månader sedan.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
MissanTissan
2016-06-20 22:45
#7

Idag finns det 3 vita honor kvar och 3 vita hanar kvar.

En hona gick tyvärr bort en vecka innan hon skulle flytta till sitt föralltidhem.. :(

Hon var gammal, tyvärr. Fick en fin begravning vid min rosbuske <3

Dom andra fyra har flyttat till fina hem hos djurälskande veganer.

Hoppas på resten hittar sina hem snart. Dom är redan 9 månader och har aldrig haft ett eget hem.

(Hittade ett födelsedatum på dom)

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

MissanTissan
2016-07-06 19:18
#8

Honorna och en hane har hittat sina föralltidhem! :D

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

veggie4every1
2016-07-06 20:31
#9

Härligt! Hoppas att de andra små pojkarna också hittar hem snart🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

MissanTissan
2016-07-06 20:43
#10

Tack! Ja det hoppas jag också!
En hane till blev bokad idag. Han flyttar till en riktig djurkär tjej med mycket tid för honom. Så det är helt underbar.

Av dessa finns det bara en hane kvar, och det verkar som även han har hittat ett hem, men det är inte helt klart en. Så nu håller jag tummarna! <3

Men sen finns det 5 hanar (Några är syskon några är kusiner) hos Varglyans omplaceringshem kvar.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

MissanTissan
2016-07-07 22:32
#11

Hemmet som var intresserade i en av hanarna visade sig vara allergiska, så det blev inget för lilla Mars.

Så nu är det endast han kvar hos mig.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

lalaz4
2016-07-08 13:26
#12

Finns det någon mus kvar som behöver ett nytt hem? Möss är verkligen fantastiska små varelser!

MissanTissan
2016-07-08 14:39
#13

Japp! En liten pojke. :)

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
MissanTissan
2016-07-08 19:28
#14

Är du intresserad? :)

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

lalaz4
2016-07-08 21:22
#15

Har ett rymligt terrarium som står tomt och saknar mina små mus tjejer jag hade några år sedan. Möss har sådana stora personligheter❤️ 

Kan du skicka pm med mer information om honom? Går det att ordna transport till Uppsala?

MissanTissan
2016-07-08 22:49
#16

Absolut, Skickar nu. :)

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Upp till toppen
Annons: