Annons:
Etiketterrestaurangfik
Läst 1453 ggr
vendelay
5/30/16, 2:21 PM

Delivore

Har ni hört talas om det nya caféet Delivore? Det ligger på Hornsgatan 149, Stockholm.

Helt veganskt och ägs av Goodstore. De har helt otroliga saker på sin meny som cheesecake, croiassant med chokladspread, oreomilkshake, smörgåsar och mer. Dessutom om jag förstått det rätt så kommer det att komma ännu fler rätter på menyn! Ska definitivt prova när jag har tid, speciellt sugen är jag förstås på sötsakerna 🤐 men bra att veta att det finns ifall en vill ha något matigt också!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Wowy
5/30/16, 4:42 PM
#1

Herregud, jag måste dit! Jag bor bara ett par tunnelbanestationer bort!😃Det här gjorde min dag! Så mycket gott!❤️😂😃🙂🤗👍

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

vendelay
5/30/16, 7:20 PM
#2

#1 Woohoo! Det är ju toppen! Ja, verkligen hur mycket gott som helst. Det är ju inte ens dyrt jämfört med vad det brukar kosta i stan. Jag är verkligen jätteimponerad 👍

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Wowy
5/30/16, 7:56 PM
#3

#2 Nu vet jag kanske vad jag ska göra i helgen…😃

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

vendelay
6/3/16, 6:36 PM
#4

Nu har jag varit där! Det är så fint och mysigt och personalen var jättetrevlig. Dessutom var det ganska lugnt och tyst, vilket är så himla skönt för mig som lätt får huvudvärk. Vi satt på deras uteservering i det fina vädret.

Vi beställde varsin mylkshake. Den ena är med digestive, marshmallow och chokladsås och den andra är med choklad och oreo. Det var SÅ gott och väldigt prisvärt. Längtar redan efter nästa gång jag kan gå dit 🤐

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Wowy
6/3/16, 6:38 PM
#5

#4 Å, vad läckert! Ska kanske dit imorgon. :)

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

vendelay
6/3/16, 6:40 PM
#6

#5 Vad roligt! Berätta gärna vad du köpte och vad du tyckte sen om du vill. Det tog mig så himla lång tid att bestämma vad jag skulle ta, allt ser otroligt gott ut!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Upp till toppen
Annons: