Annons:
Etiketterrestaurangfik
Läst 915 ggr
veggie4every1
2016-06-10 22:09

Nytt veganfik :)

Nytt veganfik på Hornstull i Stockholm. Vi som inte bor i eller nära huvudstaden får väl kanske ta en liten minisemester dit🙂

Det är inte nödvändigtvis hälsosamt, låter som något i min smak. Haha, nej vars, jag gillar hälsosamt, men allt med måtta ju😇😃

http://www.stockholmdirekt.se/nyheter/nytt-veganfik-oppnar-pa-hornstull/aRKpfi!8vr5mATm3Jh7kInZ2RelCA/

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Annons:
[Túrwen]
2016-06-11 08:35
#1

Kul att Stockholm börjar mer i de svängarna.. jag befarar dock att eftersom att de inte uttalat riktar sig på Raw kommer att ha vete,råg och korn i sina produkter vilket är inget jag kan konsumera med min IBS. Tänker dock ta ett besök när man är uppe i huvudstaden så har man något att varva med favoriten Hermans :)

Denna kommentar har tagits bort.
veggie4every1
2016-06-11 12:55
#3

#1 Ja, vi får hoppas att de har något som passar din mage också🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

vendelay
2016-06-12 16:30
#4

Jag skrev om Delivore >här<, jag la in en bild också på vad vi beställde. Jag har också smakat deras peanut mylkshake (godast hittills, tror inget kan toppa den) och en grillad smörgås med salami. Det är så sjukt gott där!!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

veggie4every1
2016-06-12 17:35
#5

#4 Jahaja, fattade inte att det var samma ställe, då var det ju ingen nyhet då😃

Låter väldigt gott🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

vendelay
2016-06-12 19:17
#6

Du, det stället kräver ca 110 trådar för det är så extremt gott att det är löjligt. Mylkshakesen är fantastiska, tror de är gjorda på tofulines vaniljglass. De har så mycket grejer och de som jobbar där är jättetrevliga och alla kunder är jättetrevliga och det är så himla fin stämning. Det spelar musik men ganska lågt och det är inte en massa människor som skriker och pratar onödigt högt - och inga som röker på uteserveringen (vad jag har varit med om i alla fall, finns inte ens askkoppar). 

Jag är så himla sugen på att testa deras våfflor och croissanter med choklad och cheesecakes och allt annat med, jag blir helt knäpp på det stället 😃 Hade jag haft råd hade jag utan tvekan ätit där varenda dag.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
veggie4every1
2016-06-12 20:42
#7

Det kanske är en ide att övernatta i Stockholm så man kan gå dit flera gånger🤔😃

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Wowy
2016-06-12 20:48
#8

Jag borde gå dit, jag bor ju bara tre stationer bort.😃De är kontantfria, har jag hört, så jag kan tyvärr inte gå dit själv. Men jag får ta med mamma!

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

vendelay
2016-06-13 11:57
#9

#8 Ja, de är kontantfria vilket jag inte tror är direkt lagligt?? De tar emot kort och swish.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: