Annons:
Etiketterundersökningarkluringartävlingartopplistor
Läst 1226 ggr
vendelay
7/4/16, 11:02 PM

Quiz: Vad kan du om djurfabrikerna?

All information är tagen från www.djurfabriken.se

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
vendelay
7/4/16, 11:05 PM
#1

Fiskfabriken är inte med i quizen. Den är lika viktig som de andra, men just den klarar jag inte av. Jag gråter redan nu och i mina ögon har fiskarna det allra värst. Jag klarar knappt av att läsa om dem. Jag hoppas ni kan ursäkta mig för det.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Wowy
7/5/16, 12:08 AM
#2

Jag gråter inombords.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

vendelay
7/5/16, 12:09 AM
#3

#2 Önskar att det fanns en kramande smiley som inte log men om du tänker bort leendena så här kommer en kram: 🤗

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Wowy
7/5/16, 12:11 AM
#4

#3 <3 *kram tillbaka*

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

veggie4every1
7/5/16, 1:11 PM
#5

Jag fick 9/10. Hade fel på när grisarna skickas till slakt.

Ja, visst blir man ledsen när man tänker på detta. Tack för en jättebra och meningsfull quiz vendelay 🤗

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

vendelay
7/5/16, 7:46 PM
#6

#5 Tack, vännen 🤗

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
DogeLove
10/12/16, 5:09 PM
#7

Hade 8/10 Och stakars djur blir så ledsen när jag läser det här!:(

vendelay
10/12/16, 6:03 PM
#8

#7 Du gör en stor skillnad som Vegan men jag förstår att du blir ledsen ❤️

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

ipopuma
10/12/16, 7:44 PM
#9

Oj fråga 7 och 8 chockade mig faktiskt!

[fin_kanin]
10/12/16, 7:52 PM
#10

Usch! Visste verkligen inte att det var så hemskt. Finner inga ord😢

vendelay
10/12/16, 7:56 PM
#11

#9 & #10 Jag förstår er. När jag såg dokumentären "Djurfabriken" blev jag också helt chockerad och trodde nog ärligt talat inte på det. Tyvärr är det såhär det ser ut för djuren i Sverige, oavsett hur "humant" och "frigående" och "KRAV-märkt" bönderna kallar det. Om ni inte har sett dokumentären rekommenderar jag den verkligen, allt material är från nutid i Sverige vilket gör den väldigt speciell.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

landsbygdsbo
10/12/16, 8:19 PM
#12

Jag har också sett filmen "djurfabriken"

Och kan inte låta bli att fråga mig vad som händer med alla dessa djur som idag finns på gårdar och i stall om vi skulle sluta äta kött eller ta till vara andra djurprodukter. Skulle alla dessa djur slaktas och omvandlas till biogas i rötan-läggningar, eller vad skulle ske med dem?

vendelay
10/12/16, 9:30 PM
#13

#12 Du vet precis vad vi vill ska hända med dem, jag har själv läst miljoner trådar där veggie4every1 berättat för dig hur det ska gå till. Men om du mot förmodan inte minns det så ska vi ta hand om alla. De ska få ett värdigt liv innan de dör av naturliga orsaker, som t.ex. ålder. 

Detta är min tråd och den är allvarlig. Du är välkommen att prata om frågorna, men du är inte välkommen med alla dina spekulationer och onödiga kommentarer. Håll dig till trådens ämne så är det okej, men blir du OT kommer jag att ta bort dina kommentarer. Det har inte med censur att göra (jag vet att du gärna tycker synd om dig själv när du sabbar trådar och blir anmäld), det handlar om att respektera den som skapade tråden.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: