Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter

Brushegg (rengöra sminkborstar)

2016-07-14 17:32 #0 av: VanessaViktoria

OMG! Detta kan vara en av de bästa sakerna jag köpt på länge, Brushegg. Ett verktyg för att lättare kunna göra rent sina sminkborstar. 

Jag tycker alltid att det är så jobbigt att rengöra sminkborstar, och väldigt tråkigt. Vilket i längden blir dåligt, minns inte sist när jag rengjorde mina sminkborstar :(. Men den här gjorde det mycket roligare och enklare! Kommer att rengöra dem oftare nu! Köpte min på FYNDIQ för endast 9kr! Så ett tips till er :D

Har ni ett Brushegg? 

Anmäl
2016-07-14 19:53 #1 av: vendelay

Bra tips för alla som använder sminkborstar! GladTummen upp

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-07-14 20:30 #2 av: VanessaViktoria

#1 Tack! Alltså jag älskar den så mycket :D 

Anmäl
2016-07-15 13:16 #3 av: veggie4every1

Ser bra ut! Gnuggar man bara borstarna mot denna som ett litet tvättbräda då?

9 kr är ju ett fynd, jag tror att jag har en fri frakt på Fyndiq så kanske ska passa på dåGlad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-07-15 14:12 #4 av: VanessaViktoria

#3 Ja du använder den som en "tvättbräda" helt klart värt pengarna! Dem blir rena på ett helt annat sätt. Går snabbt och effektivt! 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.