Annons:
Etikettklotterplanket
Läst 2207 ggr
micki83
2016-07-22 11:40

Veganinspirerade tatueringar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon annan som har en veganinspirerad tatuering? Den här skaffade jag 17/2 2012, hos en tatuerare som också var Vegan.

P.S.  ja, jag ville visa upp den.. är väldigt nöjd me den :)

Annons:
vendelay
2016-07-22 19:04
#1

#0 Snygg! Om du vill får du gärna skriva ut vart du tatuerade dig och vad tatueraren heter, ifall andra också är sugna på veganska tatueringar 🙂

Jag har ingen tatuering än, men hoppas på att skaffa en kanske redan till hösten. Den kommer inte att vara veganinspirerad (men hela tatueringsprocessen kommer såklart att vara vegansk), men i framtiden har jag planer på någon tatuering med en gris och någon text, typ att alla är lika värda eller liknande. Funderar fortfarande på den!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

micki83
2016-07-23 07:09
#2

:) tack. Denna tog jag på Sacred Tattoo i Alberga, Finland. Min senaste tatuering som jag tog förra året, tog jag i Arboga, dock. Tatueraren berättade att han känner flera veganer och färgerna han använder är helt veganska (en länk och de marknadförs som veganska)

veggie4every1
2016-07-23 13:11
#3

#0 Fin🙂

Jag har inga tatueringar och kommer nog inte att skaffa som det känns idag. Men jag gillar det och särskilt då veganmotiv såklart👍

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

VanessaViktoria
2016-07-24 12:11
#4

Åh, jag skulle också vilja ha en tatuering men vid insidan av finget.. En Vegan tatuering då.. Blir nog inom en kort framtid :D

Upp till toppen
Annons: