Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Restauranger

Bagar'n Hornstull

2016-07-27 21:12 #0 av: vendelay

Måste tipsa om bageriet Bagar'n Hornstull. De ligger nere i tunnelbanan och de har så mycket roliga veganska grejer. Olika småkakor och bröd, kanelbullar och sockerkringlor, "cronuts" och kardemummabullar och min personliga favorit: croissanter med chokladfyllning! 

Det är helt okej priser, jämfört med ett vanligt fik är det billigt och det är definitivt prisvärt. Allt jag testat hittills var galet gott!

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-07-27 21:54 #1 av: kanskemenbarakanske

MÅSTE TESTA! tack för tipset :D

Anmäl
2016-07-28 00:14 #2 av: Wowy

Jag går förbi där typ varannan dag! :) Tack för tipset!

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokusSol

Anmäl
2016-07-28 00:43 #3 av: veggie4every1

Men oj, vad sugen man blirKär

Jag lär väl få nöja mig med att se dom på bild dock...Dreglar

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-07-29 01:24 #4 av: [Túrwen]

Prova Sattva Bageriet i Gamla stan också om ni inte gjort det! 

Anmäl
2016-07-29 12:36 #5 av: VanessaViktoria

Tusen tack!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.