Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Veganprat

Arlas nya påhitt

2016-09-01 12:48 #0 av: veggie4every1

Kolla almanackan, är det första april? Neeej....tyvärr.

Jahaja, man måste ju komma med nya galna påhitt när efterfrågan på komjölk sjunker.

Men satsa på vegetabiliska produkter i stället är mitt förslag,...Cool

http://www.metro.se/nyheter/arlas-nya-ide-kolsyrad-mjolk/EVHphE!gBNEIUzM9DZ4c/

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-09-01 13:12 #1 av: Persifone

Usch, det låter verkligen äckligt Kräks

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

Anmäl
2016-09-01 16:56 #2 av: Wowy

Eeuuw och usch.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokusSol

Anmäl
2016-09-01 17:45 #3 av: Tant Grön

Så vidrigt Illamående

Anmäl
2016-09-01 19:10 #4 av: Ominous

Jag tror bara det kommer floppa och kosta dem en massa pengar plus att de skämmer ut sig som fan. :) 
Kan bara gotta mig i deras framtida elände.

Men det känns ändå rätt sjukt. Jag får känslan av att det är inriktat till barn när det är en "läskliknande" produkt. Men det vore ju också rätt typiskt arla att ge sig på barn.

Anmäl
2016-09-01 21:01 #5 av: vendelay

Vem sjutton skulle ens våga testa det?! Kräks

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-09-01 21:27 #6 av: Lustgas

Hah, berättade om det här för ett par icke-veganer i ett seminarie igår, och kan förtälja att även dessa tyckte att det lät befängt Skrattar

Anmäl
2016-09-01 23:16 #7 av: Snuffles

Spyr

Anmäl
2016-09-02 14:49 #8 av: veggie4every1

Hahaha, ja, det verkar lite desperat av arlaSkrattar

Vilket är bra dock, ju mer desperata desto bättre....Cool

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-09-03 09:34 #9 av: Jaguar_

Jag säger inget mer än Förskräckt mjölk med kolsyra?!! Yrar

Anmäl
2016-09-09 22:42 #10 av: Salish

hahahahhaha alltså wtf. varför. det låter ju inte det minsta gott.

Anmäl
2016-09-10 00:25 #11 av: landsbygdsbo

Tillsätter de, som i läsken, en jäkla massa socker så kommer nog kidsen att gilla det.

Sedan lite fuktsmak så tror folk att det är nyttigt med Skämtar

Anmäl
2016-09-10 07:51 #12 av: Jaguar_

#11 Kan ju säga att, när jag drack mjölk som liten, blandade jag det med saft istället för saft och vatten.. Det blev en god törstsläckare under sommaren när det var varmt....Dock vidhåller jag att det är USCH med kolsyra i mjölk! Jag skulle inte ens nu vilja smaka rismjölk med kolsyra i Yrar Och jag ställer mig frågan hur de ska lyckas få kolsyra att stanna kvar i mjölken. Man har ju testat med soda steamer att kolsyra juice av olika slag och det fungerar ju inte värst bra. Antingen lyckas du knappt får ner kolsyran hur du än trycker på knappen eller så försvinner det snabbt medan du blinkar efter att du skruvat på korken och tror du lyckats. Så antar de måste ta till något fruktansvärt bra knep för att få detta att fungera. Typ något medel som binder, som man troligt inte ska dricka alls. Lipar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.