Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Frågor och tips

Restauranger i gbg/nordstan

2016-09-10 17:36 #0 av: CayKantos

Hej alla!
Jag och min kompis, som är vegan, letar efter en restaurang som har god vegansk mat. Gärna i nordstan eller i området 😃

Helst inte allt för dyr heller. 🙄

Just another crazy animal lover Skämtar

Medarbetare på Terrier iFokus, kom gärna in och kika!

Anmäl
2016-09-10 17:41 #1 av: Magi-cat

Kolla här:Glad

http://www.vegangoteborg.se/nordstaden.html

En gång åt jag otroligt god mat på Andrum i Brunnsparken. Inte var det dyrt heller. De har både lakto-ovo och vegan-mat.

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl
2016-09-10 21:33 #2 av: Kalli

Min första tanke var också Andrum, bara ätit där en gång och kommer inte ihåg prisnivå men det var gott. :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.