Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Djurrätt & Veganism

Flera än 1200 har antagit veganutmaningen

2016-10-28 23:11 #0 av: veggie4every1

"Intresset för vegomat bara ökar och det verkar vara vind i seglen för veganismen"

Tummen uppPartajarSkrattar

http://www.mynewsdesk.com/se/djurrattsalliansen/pressreleases/oever-1200-vill-testa-veganliv-1624493

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-10-28 23:13 #1 av: vendelay

Sååå roligt!!! Jag ville anmäla mig, men tänkte att det inte gick för sig om en redan var vegan Gapskrattar

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-10-28 23:15 #2 av: veggie4every1

Haha, nej, du behöver nog inte utmanas till att bli veganSkrattar

Anmäl
2016-10-28 23:28 #3 av: vendelay

Försökte få min mamma och sambo att anmäla sig så jag kunde få ta del av det lite grann men de vägrade båda två! Båda hatar facebook och mamma har inte ens ett konto och vägrar skaffa Ledsen

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-10-28 23:55 #4 av: veggie4every1

Så synd och att hata facebook som är så underhållande tycker jag....Men det blir ju vad man gör det tillGladJag vet flera som inte har eller vill skaffa facebook. 

Men trist att de inte ville anta utmaningen, men vi får vara glada att 1200 andra personer vågade och villeSkämtar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.