Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor

QUIZ: Är du en riktig vegan?

2016-10-29 22:27 #0 av: vendelay

Jag sökte på Flashback och fick fram olika punkter som definierar en äkta vegan, så till den stora frågan: är du en riktig vegan?

Alla bilder är från Pixabay.

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
Fråga 1/10

Är du undernärd och lider av proteinbrist?

2016-10-29 22:31 #1 av: vendelay

Jag hoppas att ni tycker att detta är lika kul som jag tycker.. Gapskrattar

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-10-29 22:55 #2 av: landsbygdsbo

Helt rätt, noll rätt Skrattar

Anmäl
2016-10-29 23:15 #3 av: Tjeja

Gapskrattar 2 rätt 

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl
2016-10-30 00:21 #4 av: vendelay

Jag hade faktiskt 1 rätt men jag tänker nog fortsätta kalla mig vegan ändå Oskyldig Folk på Flashback är ju ganska roliga... Gapskrattar

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-10-30 00:38 #5 av: Dex

hahaha 0 rättGapskrattar

Anmäl
2016-10-30 14:08 #6 av: veggie4every1

Haha, den var för rolig vendelay, nog den roligaste undersökning jag varit med omGapskrattar

Jag är inte någon riktig vegan haha, ett rätt med att jag inte tar bort kroppshår (mest för att det inte behövs, verkar försvinna med åldernFunderar)

Jag kunde ha fått ett rätt till på den med kläderna, men eftersom jag inte köper begagnat om de är sunkiga och luktar så fick det bli nya på den frågan. Jag köper dock mest begagnat faktiskt (fräscha) så jag borde ha svarat blandat Skämtar

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-10-30 18:12 #7 av: DogeLove

0 rätt!

----------------------------- 🐶🦁🐨🐰🐱🐭🐻🐷
Anmäl
2016-10-30 19:43 #8 av: vendelay

#6 Blandat var också fel svar enligt flashback, så du hade inte fått några poäng ändå Gapskrattar

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-10-30 19:48 #9 av: TicTac

1/10

It's okey to be gay...? Skämtar

Anmäl
2016-10-31 13:22 #10 av: veggie4every1

#9 Det är mer än ok, det är ett kravSkrattarKramas

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-11-02 13:26 #11 av: Snuffles

Fick rätt på fråga 3 och 5. Anledningen till att jag inte rakar mig är dock inte det som står i svaret Funderar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.