Annons:
Etikettoff-topic
Läst 753 ggr
vendelay
11/2/16, 8:07 PM

OT - köpa skrivare

Detta har ingenting med veganism att göra.

Jag behöver köpa en skrivare, men jag kan ingenting om sånt, så om ni har några tips mottages det tacksamt!

Jag kommer inte skriva ut jättemycket, kanske max 50 papper i månaden (och troligen mindre om några månader). I första hand svartvitt, men ibland med färg. Scanner / kopiator behövs kanske, inte säker. Jag vet inte om jag ska ha laser eller bläckstråle. Den får gärna vara relativt liten (om det är möjligt?) och ska såklart kunna skriva ut i A4.

Vad ska jag tänka på? Hur vet jag vilken jag ska köpa? Hur vet jag vilka bläckpatroner som är billigast? Vad är billigast i drift, jag kommer ju ändå använda den regelbundet varje månad? Har du någon rekommendation, på varumärke eller specifik modell?

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
[aqva65]
11/2/16, 10:15 PM
#1

kan tipsa om den här skrivaren !👍 

har 2 . för jobbet en för familjen , vi är 100 procent nöjda med den mycket bra !

http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/skrivare-och-scanner/PIXMAMG2450/canon-pixma-mg-skrivare-mg2450-aio

veggie4every1
11/2/16, 10:29 PM
#2

Den skrivaren i länken ser precis ut som min🙂

Jag vet inte om det är exakt samma, men jag är i alla fall supernöjd med min canon och rekommenderar den eller liknande. Den är lättanvänd och enkel att byta bläckpatron i.

Patronerna är bland de billigare också. En annan skrivare jag hade en gång hade fruktansvärt dyra patroner.

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

vendelay
11/2/16, 10:40 PM
#3

Tack så mycket båda två!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Wowy
11/3/16, 4:22 PM
#4

Jag har också en som liknar den där. Den fungerar toppen!

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

[aqva65]
11/3/16, 5:48 PM
#5

då säger vi alla jippi 🙂👋

Annons:
[aqva65]
11/3/16, 6:11 PM
#7

ok lycka till👍👋

vendelay
11/3/16, 6:15 PM
#8

#7 Tack!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: