Annons:
Etiketterfrågortips
Läst 1441 ggr
veggie4every1
2016-11-03 14:42

Tips på veganska julklappar

Julen närmar sig🙂

Jag försöker vara ute i god tid för allt bra verkar ta slut till december🤔

Något jag blivit väldigt förtjust i så är det Yankee candles i olika dofter. Jag tycker de är underbara, speciellt under vintern. Så det tipsar jag om och de finns till bra priser på ebay och debenhams (ebay är billigare med lite tur). 

Just nu har jag köpt Christmas cookie och Vanilla cupcake till julklappar. Men det blir nog ett par till och så måste jag ju ha ett ljus själv också🙂

Mer tips i den här tråden.

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Annons:
veggie4every1
2016-11-03 14:54
#1

Zazzle har fina almanackor, men glöm inte att välja startdatum.

http://www.zazzle.com/go_vegan_calendar_2016-158723656727994111

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Snuffles
2016-11-03 15:38
#2

Såna där paket från body shop

vendelay
2016-11-03 17:55
#3

Jag MÅSTE rekommendera Stockholm Katthems väggkalender för 2017, den finns >här<, på katthemmet och i flera djuraffärer. Dopey som pryder framsidan är en av de mest underbara katter jag någonsin träffat och herregud, jag älskar henne så mycket. Har köpt så många kopior av den kalendern, haha! 2017-kalendern är definitivt den finaste hittills.

Andra tips är att ge gåvobevis, t.ex. skänka pengar till någonting personen ifråga bryr sig om (plantera träd, fadder åt isbjörn, rädda valar eller liknande) och kanske göra ett fint kort där det står vad pengarna går till. Många (alla?) föreningar har ju exempel som "800kr hjälper att mätta x antal björnar i x antal månader".

Rituals har otroligt lyxiga och underbara produkter - ingenting är djurtestat och i stort sett allt är veganskt. Det finns dock bivax, honung och lanolin  vissa produkter men det är bara att läsa på innehållet eller be personalen om hjälp. De har bland annat krämer, parfymer, doftstickor och massa mer!

Något jag personligen skulle vilja ha är ett egengjort presentkort med att denne bjuder på en måltid på valfri vegansk restaurang. Så kan ni gå när båda har tid och äta gott! Alternativt att personen som ger presenten lagar en måltid åt båda, det skulle jag också älska.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

veggie4every1
2016-11-03 18:33
#4

Jag gav biobiljetter med tillhörande barnvakt förra året 🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

veggie4every1
2016-11-03 18:38
#5

Kattkalendern är förresten ett jättebra tips vendelay, jag vet någon som skulle bli jätteglad för den. Jag ska nog köpa en🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

vendelay
2016-11-03 18:57
#6

#5 Kattstallets lilla almanacka för att ha i väskan (eller hur en förklarar haha) är också jättefin, den köper jag varje år. Men just detta år kommer jag i första hand tipsa alla om Stockholm Katthems väggkalender för den är fantastiskt fin detta år. Om du köper den - se till att kolla på de små små små tårna på bilden i december. Jag har aldrig sett något sötare, skriker av glädje varje gång jag ser den bilden 😃

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
veggie4every1
2016-11-03 19:06
#7

#6 Å vad glad jag är för det här tipset. Personen som ska få kalendern är alldeles tok- kär i katter😃

Så den här kalendern kommer att bli så uppskattad. Jag ska köpa en helt klart🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Upp till toppen
Annons: