Annons:
Etikettloppis
Läst 1357 ggr
lindasss
2016-12-17 23:08

Säljes BOOTS: Sprillans nya Vegan Airseal Chelsea

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

BOOTS I STORLEK 39 

Hej hopp!

För lite drygt två veckor sedan införskaffade jag mig ett par Airseal Chelsea boots i HELvegansk läderimitation storlek 39 unisex. Bestämde mig dock några dagar därpå (och lagom till att tre dagars öppet köp gick ut - wah!!!) att välja ett par andra vinterskor istället. Dessa är alltså helt oanvända bortsett från de få minuter jag testade dem i butik. Införskaffade 9 december på Green Laces (helvegansk skobutik) i Stockholm (kvitto medföljer förstås!).

Bootsen är riktigt bra kvalitetsskor, tåliga, bekväma och snygga. Kostar 1395 i originalpris i butik och inköptes tillsammans med sula för 1455 kronor. Tänkte att 1200 är ett lagom pris för dessa med tanke på att de är HELT nya?Kan förstås diskutera om någon tänker annorlunda! :-)))))

Passar en 39-a perfekt (men även en 38 med dubbelstrumpa!) Sköna, något töjbara, himla bra kvalitet & andas! Sula medföljer. Något stora i storleken så kan mycket möjligt passa även en 40. Och de är förstås unisex-boots!

Länk till tillverkare:
http://m.vegetarian-shoes.co.uk/airseal_footwear/a
irseal_chelsea_boot_black/10467_p.html

Kan mötas upp i Stockholmsområdet. Kontakta mig gärna via min Blocket-annons alt. här via meddelande! 

https://www.blocket.se/stockholm/Sprillans_nya_Airseal_Chelsea_Boots_Vegan_70741548.htm?ma=1

Ha en härlig helg!

/Linda

Annons:
veggie4every1
2016-12-18 15:52
#1

Snygga🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

lindasss
2016-12-18 22:23
#2

Visst är de! :-)

vendelay
2016-12-18 23:20
#3

De är så snygga och jag vill så hemskt gärna ha dem men de är dels alldeles för stora och jag har inte heller så mycket pengar att lägga på ett par skor 😕 Hoppas du hittar någon som vill och kan köpa dem!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: