Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Vegankost

Sökes Vegan Recept Broccoli- eller Rotsakspaj?

2017-01-16 19:07 #0 av: Tjeja

Någon som har något beprövat gott veganrecept på matpaj?

Helst broccoli som jag är jättesugen på nu. Eller rotsaker.

Hjälp snälla, för de pajer jag provat hittills har varit ok men ganska torra.

Vill ha krämigare fyllning  och inte bara en torr "pizza fyllning" i botten liksom.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl
2017-01-16 19:09 #1 av: vendelay

Jag har inget recept som jag har testat men jag vet att mamma brukar använda Oatly iFraiche i "innehållet" i pajen. Jag tycker det brukar bli väldigt krämigt!

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-01-16 19:28 #2 av: Tjeja

#1 Vet du vad hon brukar använda för olja/fett i pajdegen så den blir god också?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl
2017-01-16 19:38 #3 av: vendelay

Carlshamns mjölkfria (blått paket) antar jag, det är det enda jag sett i hennes kyl i alla fall!

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.