Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Träning

Vegansk PT och kostrådgivare i Sthlm

2017-01-19 11:14 #0 av: Angie1972

Hallå,

Jag har googlat och googlat men hittar ingen "öppen" vegan som jobbar som PT och kostrådgivare.

Så jag testar här, för att se om det kanske finns någon som befinner sig i det här forumet och kan hojta till. 

Hoppas det är ok att ställa en sådan fråga här.

Anmäl
2017-01-19 17:41 #1 av: Intra_vires

Pt-tess! Kolla in tessvestberg på instagram så har hon länk i sin profil

Anmäl
2017-01-19 17:43 #2 av: Intra_vires

Åh. Läste slarvigt. Hon bor inte i sthlm men har onlinetjänster. Har aldrig anlitat henne men följer på instagram. Tycker hon är grym :)

Anmäl
2017-01-29 22:39 #3 av: Angie1972

Nämen vad bra! Jag kikar! Stort tack för att du svarade Glad

Anmäl
2017-01-29 23:21 #4 av: vendelay

Amanda Bengtsson på Fitness24Seven verkar vara både öppet vegan och arbeta med PT och kostrådgivning:

http://loyalty.fitness24seven.com/reportage/mot-amanda-bengtsson-pt-pa-veganskt-vis/

https://sv.fitness24seven.com/vara-gym/har-finns-vi/stockholm-fridhemsplan/amanda-bengtsson/

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-02-05 12:44 #5 av: thmz

#4 Är det hon som var med på Vegomässan 2016?

Anmäl
2017-02-05 19:06 #6 av: vendelay

#5 Vegovision, tror jag. Är det samma sak? Jag har fått för mig att det är två olika event.

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl