Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Frågor och tips

Testa vegetariska färdigrätter

2017-03-20 15:53 #0 av: Carmarino

Smartson söker nu 300 testpiloter som vill provsmaka och utvärdera två olika vegetariska färdigrätter. Ansök senast 23 mars om du känner dig manad. Glad

Som testpilot får du prova två smaker där den ena är inspirerad av Mexico och den andra av Frankrike. Dessa produkter är helt fria från allergener och tillsatser samt rika på protein och grönsaker.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2017-03-20 15:55 #1 av: vendelay

Guuuuuuuuuud vad kul!! Jag har ansökt nu Skrattar Tusen tack för tipset!

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-03-20 15:57 #2 av: Carmarino

Håller tummarna för att du blir en av testpersonerna. Glad

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2017-03-20 16:00 #3 av: Hera

Jag ansökte jag med. :)

Anmäl
2017-03-20 16:01 #4 av: vendelay

#3 Du försöker väl inte sno mina chanser att bli vald? TystSkrattarKramas

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-03-20 16:03 #5 av: Hera

#4 Nej då ;)

Vi är ju inte samma kundgrupp, så hoppas båda kommer med :)

Anmäl
2017-03-20 16:06 #6 av: vendelay

Jag kommer bli så ledsen om jag inte kommer med haha Tyst

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-03-22 23:06 #7 av: veggie4every1

Kul Glad

Lycka till båda och hoppas att ni blir valda Glad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.