Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Veganska matprodukter

Färdigrätt - chipotle chili

2017-04-09 11:59 #0 av: FemFem

Ville bara tipsa om en supergod vegansk färdigrätt som jag åt häromdagen. Chipotle chili heter den, från Felix. Kär Jag kokade lite bulgur till min men man kan ju äta som den är också ^^ Perfekt för mig som ibland inte hinner/orkar laga mat haha Sover

http://www.felix.se/produkter/chipotle-chili/

Anmäl
2017-04-09 13:29 #1 av: veggie4every1

Tack för tipset. Det är alltid skönt att kunna hoppa över matlagningen ibland tycker jag Glad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2017-04-09 21:44 #2 av: sp0ngeb0b

Har också provat den och tycker med den är jättegod! Så jag kan också rekommendera den Skrattar

Hund"Before you ask someone why they're vegan - ask yourself why you're not."Katt

Anmäl
2017-04-11 11:44 #3 av: Persifone

Jättebra tips, då ska jag testa Glad

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.