Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Veganprat

Vegomässan 2017!

2017-04-18 11:16 #0 av: Niseeu

Nu kan man äntligen köpa biljetter till vegomässan 2017 som kommer äga rum i Nacka strandsmässan den 10 juni och jag ser verkligen fram emot det!

Det verkliga tecknet på intelligens är inte kunskap utan fantasi. Citat av Albert Einstein.

Värd för ätstörningar och mag & tarmsjukdomar

Anmäl
2017-04-18 11:51 #1 av: veggie4every1

Det är superkul med mässor GladTummen upp

Får se om jag tar mig dit i år...

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2017-04-18 16:20 #2 av: vendelay

Är så ledsen att den hålls i början av sommaren och inte på hösten som förra året. Kommer inte hinna gå :(

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-04-19 01:01 #3 av: Niseeu

#1 Jag tycker absolut du ska försöka ta dig dit! Jag tycker att det ska bli intressant med föreläsningarna och roligt med allt annat spännande som händer.

#2 Tråkigt att höra.

Det verkliga tecknet på intelligens är inte kunskap utan fantasi. Citat av Albert Einstein.

Värd för ätstörningar och mag & tarmsjukdomar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.