Annons:
Etiketterkläderskormode
Läst 1609 ggr
vendelay
4/25/17, 10:22 PM

Vegan + alternativt mode

http://shock.se/kategori/shop-by-style/vegan/

Shock är en butik i Stockholm men det går även att beställa från deras hemsida. De har massor med vegangrejer! 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Niseeu
4/25/17, 10:38 PM
#1

Tack för tipset!! Jag ska fråga min syster om hon kan gå in i deras affär imorgon och se om dom har skon som heter 1460 Vegan 8 EYE BOOT i min storlek dom hade bara från storlek 42 i webbshoppen. Dom är så snygga så jag hoppas verkligen att dom har dom inne eller att dom kan beställa in ett par jag har letat efter såna skor länge men inte hittat några..

vendelay
4/25/17, 10:48 PM
#2

http://www.drmartens.com/eu/p/originals-boots-felix-rub-off-vegan-1460

Jag vet att Dr Martens har en butik mellan Skanstull / Medis också, på Katarina Bangata. Annars verkar de gå att beställa online i större storlekar på deras egna hemsida (som jag länkade)! Lycka till!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Niseeu
4/25/17, 10:57 PM
#3

Dom har storlek 37 så jag håller på och ska göra en beställning tack för hjälpen!!

vendelay
4/25/17, 11:05 PM
#4

Vad roligt, hoppas du blir nöjd! :D

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Niseeu
4/25/17, 11:24 PM
#5

Det hoppas jag också! Jag älskar skor och kan inte få nog av det dock har jag insett att jag har alldeles för mycket skor en kväll sätt jag och kollade i alla kartonger med skor och insåg att jag har tio par som jag aldrig använt. Jag funderar på och sälja några av dom skorna som jag aldrig använt dom har ändå kostat mellan 1000 - 1500kr så det känns ganska onödigt att dom bara ligger i garderoben och inte blir använda. Jag har dock aldrig sålt varken kläder eller skor har du kanske något tips på någon seriös sida man kan vända sig till och sälja?

vendelay
4/26/17, 10:54 AM
#6

Enda stället där jag fått något sålt är Blocket så det är det enda jag kan rekommendera. Folk är riktigt fula när de prutar dock.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Niseeu
4/26/17, 11:08 AM
#7

Usch sånt orkar jag inte med. Du har ingen aning om det finns någon organisation för djur dit man kan skänka skorna så dom kan sälja dom och få in pengarna? Ber om ursäkt att det blev Ot.

vendelay
4/26/17, 11:49 AM
#8

Du kan maila / ringa och fråga. Vissa har ju loppisar men jag vet inte om dyra skor passar in där liksom.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

veggie4every1
4/26/17, 12:02 PM
#9

#7 Jag föreslår att du säljer på Tradera🙂

Lägg ut dom för det lägsta du vill ha och med lite tur går priset upp. 

Inget prutande på Tradera, jag har sålt massor där och köpt en del också 🙂

Du betalar ingenting om du inte säljer varan, då betalar du 10% av köpesumman.

Vi har också en köp o sälj kategori här, men jag tror du har störst möjlighet på Tradera.

Du har också Sellpy, som säljer dina grejer åt dig. De säljer det på Tradera och så delar ni vinsten. Man tjänar mer på att sälja det själv förstås, men om man inte vill hålla på med det så är det kanske ett alternativ.

https://www.sellpy.se/

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

vendelay
4/26/17, 4:09 PM
#10

Jag har letat efter en bra ryggsäck länge och idag köpte jag denna:

http://shock.se/produkt/waverly-backpack-black/

Jag har tagit bort vingarna dock. Hur söt är den inte?! Ska snart ut och resa så behöver en väska. Har två andra ryggsäckar men den ena har bara ett band kvar och den andra är silvertejpad i botten 😞

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

veggie4every1
4/26/17, 6:34 PM
#11

Fin 🙂 Jag gillade vingarna…😃

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Niseeu
4/26/17, 6:57 PM
#12

#9 Tack för tipset! Jag ska kolla upp det ikväll och kanske lägga ut skorna. #10 fin väska!

Persifone
4/27/17, 10:06 AM
#13

De har även en butik i göteborg 👍

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

Annons:
vendelay
4/27/17, 1:50 PM
#14

Och i Malmö!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: