Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Föreläsningar / videos / audios

"Norm" en tankeväckare

2017-05-09 11:50 #0 av: veggie4every1

En sevärd och tankeväckande kortfilm.

*Filmen innehåller en diskussion om våldtäkt.

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2017-05-09 12:06 #1 av: Tänkpådet

Sjukt bra!

Anmäl
2017-05-09 13:38 #2 av: Smultronfia

Helt klart tänkvärt. Bra gjort

Anmäl
2017-05-09 14:32 #3 av: vendelay

Jag tror att det kanske skulle vara bra att ha en liten trigger-varning i första inlägget?

Detta var en helt sjuk video. På ett BRA sätt. Hur kan folk inte förstå detta? Jag tänker lägga ut videon på andra sajter också, om du inte vill det veggie?

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-05-09 18:13 #4 av: veggie4every1

#3 Lägg gärna ut den vendelay, jag skriver så sällan på andra sajter nu för tiden Glad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2017-05-10 21:31 #5 av: Gen

Superbra! Verkligen!

Anmäl
2017-05-14 20:44 #6 av: thessanh

Och tröga jag som är kass på engelska fattar inte ens poängen trots att jag sett klippet 3 gånger nu haha. Jag förstår så mycket som att 2 av killarna tycker våldtäkt är okej och den tredje tycker det är fel.

Sen faller det bort en massa ord i konversationen och jag har försökt googla fram vad det är som är så bra?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.