Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter

LUSH's badbomber

2017-05-13 17:02 #0 av: vendelay

Har ni testat badbomber från LUSH? Jag har velat jättelänge men eftersom vi inte har ett badkar har det inte blivit av. När jag väl fick tillgång till badkar köpte jag två badbomber Skrattar

Först testade jag >Butterball< och den luktade SÅ gott och jag blev SÅ len! Den lämnade en tunn hinna av olja på kroppen som sögs upp ganska fort och mjukheten höll sig kvar länge. >Här< har jag en egen bild och video.

Sedan testade jag >The Experimenter< som var väldigt färgglad och glittrig. Luktade också underbart och i mitten av den var det en oljigare del som gjorde mig len. Glittret fastnade på kroppen även efter att jag duschade av mig. Jag försökte vara lite försiktig men tyvärr försvann det fort, jag hade velat ha kvar glittret haha. >Här< finns bild och 2 videos.

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-05-13 17:08 #1 av: NeferNefer

Ojsan! Jag som satt och funderade över lite hemmalyx. Tack för tipset Tummen upp

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-05-13 17:16 #2 av: Maria

Min man bara älskar deras badbomber och även de där kakorna man kan bryta en bit av. Nu har vi inget badkar längre och han saknar det sååååSkrattar

/Maria

Anmäl
2017-05-13 18:38 #3 av: vendelay

#1 Att bada är väldigt lyxigt. Jag önskar att jag hade ett badkar hemma!

#2 Vad är det för kakor? Stackars honom Skrattar

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-05-13 18:40 #4 av: Maria

#3 Här hittade jag en bild på en av dom. Det räcker med att bryta en bit så en sådan "kaka" räcker flera bad.

https://www.google.se/search?q=lush+bad&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi17J6tp-3TAhUKFCwKHQpmC28QsAQIOw&biw=1366&bih=638#imgrc=KGBQMdoFQpzhyM:

/Maria

Anmäl
2017-05-13 18:52 #5 av: NeferNefer

#3: Ja, jag skulle inte klara mig utan badkar! (Det är klart jag skulle om jag var tvungen, men ...) Det har alltid varit ett krav varje gång jag har flyttat.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-05-13 19:58 #6 av: vendelay

#4 Spännande!

#5 Jag har tyvärr aldrig haft det alternativet. När jag flyttade hemifrån bodde min sambo och jag i en stuga på 10 kvm - inklusive dusch och allt Gapskrattar Sen fick vi en bra deal på lägenheten vi bor i nu så badkar blev aldrig ett alternativ.

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.