Annons:
Etiketterhygienskönhet
Läst 805 ggr
vendelay
2017-05-13 17:02

LUSH's badbomber

Har ni testat badbomber från LUSH? Jag har velat jättelänge men eftersom vi inte har ett badkar har det inte blivit av. När jag väl fick tillgång till badkar köpte jag två badbomber 😃

Först testade jag >Butterball< och den luktade SÅ gott och jag blev SÅ len! Den lämnade en tunn hinna av olja på kroppen som sögs upp ganska fort och mjukheten höll sig kvar länge. >Här< har jag en egen bild och video.

Sedan testade jag >The Experimenter< som var väldigt färgglad och glittrig. Luktade också underbart och i mitten av den var det en oljigare del som gjorde mig len. Glittret fastnade på kroppen även efter att jag duschade av mig. Jag försökte vara lite försiktig men tyvärr försvann det fort, jag hade velat ha kvar glittret haha. >Här< finns bild och 2 videos.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
[NeferNefer]
2017-05-13 17:08
#1

Ojsan! Jag som satt och funderade över lite hemmalyx. Tack för tipset 👍

Maria
2017-05-13 17:16
#2

Min man bara älskar deras badbomber och även de där kakorna man kan bryta en bit av. Nu har vi inget badkar längre och han saknar det såååå😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

vendelay
2017-05-13 18:38
#3

#1 Att bada är väldigt lyxigt. Jag önskar att jag hade ett badkar hemma!

#2 Vad är det för kakor? Stackars honom 😃

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Maria
2017-05-13 18:40
#4

#3 Här hittade jag en bild på en av dom. Det räcker med att bryta en bit så en sådan "kaka" räcker flera bad.

https://www.google.se/search?q=lush+bad&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi17J6tp-3TAhUKFCwKHQpmC28QsAQIOw&biw=1366&bih=638#imgrc=KGBQMdoFQpzhyM:

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[NeferNefer]
2017-05-13 18:52
#5

#3: Ja, jag skulle inte klara mig utan badkar! (Det är klart jag skulle om jag var tvungen, men …) Det har alltid varit ett krav varje gång jag har flyttat.

vendelay
2017-05-13 19:58
#6

#4 Spännande!

#5 Jag har tyvärr aldrig haft det alternativet. När jag flyttade hemifrån bodde min sambo och jag i en stuga på 10 kvm - inklusive dusch och allt 😂 Sen fick vi en bra deal på lägenheten vi bor i nu så badkar blev aldrig ett alternativ.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
veggie4every1
2017-05-14 14:24
#7

Jag har inte heller något badkar. Det fanns ett i huset när jag köpte det men det slängde jag ut och satt in en duschkabin istället för att spara vatten.

Men visst saknar man att bada. När jag hade tillgång till badkar kunde jag bada tills jag blev skrynklig 😂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Upp till toppen
Annons: