Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Veganska matprodukter

Vegobox öppnar webbutik

2017-05-20 23:03 #0 av: vendelay

https://vegobox.com/butik/

Vegobox är en box som levereras hem till dig en gång i månaden, fylld med veganska läckerheter. Om du själv vill välja vad du vill ha kan du istället välja att handla i deras webbutik nu! De har några helt fantastiska grejer alltså... Eller vad säger ni om dessa:

Vegan Hero - Vit chokladkaka med mandlar
Vegansk Remouladsås
Veganskt Creme brulee pulver
Kingfisher tandkräm mint med flour
Eco Cosmetics – Sun Milk 20 spf (solskyddsfaktor, även för barn)

De har 13 kategorier med alla möjliga grejer som jag aldrig ens hört talas om, hur spännande som helst Tummen upp

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-05-20 23:10 #1 av: Niseeu

Tack för tipset!
Jag kommer definitivt beställa dom såg ut att ha massa bra saker.

Det verkliga tecknet på intelligens är inte kunskap utan fantasi. Citat av Albert Einstein.

Värd för ätstörningar och mag & tarmsjukdomar

Anmäl
2017-05-21 09:27 #2 av: Tänkpådet

F@n! remouladsåsen var slut... 

Anmäl
2017-05-21 15:10 #3 av: vendelay

#1 ja, samma här! Verkar dock som att en måste beställa för 599 kr för att det ska bli fri frakt, eller läste jag fel? Är på mobilen nu så orkar inte dubbelkolla. Lite trist när det är så himla mycket pengar.
#2 jag vet! :( jag vill så gärna ha den!

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-05-23 01:10 #4 av: Schhh

Coolt! Har precis avregistrerat mig från Vegoboxen men ska kolla in butiken. :D

Anmäl
2017-05-23 07:17 #5 av: vendelay

#4 Oh, hur var boxen? 

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-05-23 08:45 #6 av: Tjohalia83

Kikärtsbågar?! Kikärtsbågar! Skrattar Måste ha, punkt nu. Skrattar

Anmäl
2017-05-23 11:35 #7 av: veggie4every1

Kul med ny webb butik, ska absolut titta in dit Glad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2017-05-25 21:28 #8 av: Schhh

#5 Helt okej. Alla snacks var ju inga favoriter, men kul att få hem nya saker varje månad. För dyrt för min budget dock. :(

#6 Hippeas är typ de godaste snacksen jag ätit, mmm. <3

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.