Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter

Veganskt ögonsmink

2017-06-16 20:37 #0 av: vendelay

Smink är inte riktigt min grej men idag ville jag testa något nytt! >Mascaran< är från Rituals, den >svarta eyelinern< och den >blå kajalpennan< är från Body Shop. Vad tycker ni? Glad

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-06-16 22:08 #1 av: Smultronfia

Ser jätte fint ut :)

Anmäl
2017-06-16 22:09 #2 av: vendelay

#1 Tack Tummen upp

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-06-17 01:40 #3 av: zero

Jättefint :) Fick man tips på mascara också yaay ;) (kommer från den som är för lat för att sminka sig)

Anmäl
2017-06-17 11:25 #4 av: vendelay

#3 Den mascaran är hur bra som helst! Jag är mer för lat för att tvätta bort det så därför sminkar jag mig aldrig Gapskrattar

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-06-18 18:34 #5 av: veggie4every1

Jättefint vendelay, så fin färg Glad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2017-06-18 23:21 #6 av: vendelay

#5 Tack, jag älskar färgen!

https://www.instagram.com/p/BVenltODdxT/?taken-by=feveringmoon
En annan stil. Jag vet att min eyeliner inte är speciellt stadig men whatever. Huvudsaken är att det är kul att kladda med den Tummen upp

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl