Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Föreläsningar / videos / audios

VeGone - bota din veganism

2017-06-25 22:21 #0 av: veggie4every1

Är du eller någon du känner drabbad av veganism? Nu finns äntligen ett botemedel...Skrattar

FunderarGapskrattar

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2017-06-25 22:26 #1 av: vendelay

ÄNTLIGEN! Nu slipper jag fortsätta vara den där jobbiga jäkeln som vägrar äta utan att försäkra mig om innehållet i maten,.. Oskyldig

(Älskar slutrepliken, så himla bra Gapskrattar)

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-06-25 22:29 #2 av: veggie4every1

#1 GapskrattarKramas

Det är ju lite biverkningar, men det är det ju helt klart värt Skrattar

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2017-06-25 23:55 #3 av: vendelay

Tycker du? Jag tyckte nog att den sista biverkningen var ganska läskig TystSkrattar

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-06-26 07:51 #4 av: Smultronfia

Haha ja lite "roliga" biverkningar. Gillar den när han använder sig av köttätares argument fast som vegan. Blir så tydligt hur otrevliga folk som äter kött kan vara. Tyvärr har man ju hört alla argumenten innan.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.