Annons:
Etikettträning
Läst 6476 ggr
[TrevorS]
9/3/10, 12:55 PM

Kangoo Jump-träning

Såg något om "Kangoo Training", väldigt intressant träning.

Vad tycker du?

Annons:
Gerbilflicka
9/3/10, 1:45 PM
#1

Häftigt men halvt livsfarligt… blir sugen på att köpa ett par till nästa sommar! ;)

[TrevorS]
9/3/10, 2:08 PM
#2

Jag jättesugen på att testa, ska tydligen gå att köpa skorna här i Sverige. Det skulle bli en trend men blev tydligen inte så stort, tror mest att det var på grund av fördålig och liten reklam och dåligt med information. Missat det här totalt.

Gerbilflicka
9/3/10, 2:15 PM
#3

Det finns ju större varianter som verkligen ser livsfarliga ut. http://www.coolstuff.se/FlyJumper

[TrevorS]
9/3/10, 2:40 PM
#4

#3. Fly Jumper är rätt roliga, har testat dem en gång. Fast de är väl egentligen till för folk som skadat sig? Kangoo Jumper ska vara bra för leder och ben då de inte tar så mycket stötar, var tydligen yngsta som får använda är 6 år och maxålder 90 år. Så jag antar att Kangoo Jumper är lite bättre?

Ians
9/3/10, 3:38 PM
#5

De ser ju jätte häftigt ut!!!!!!Skrattande….vart är närmaste klass  tro Obestämd

[TrevorS]
9/3/10, 3:41 PM
#6

I Stockholm finns det något gym som har utbildning i den här stilen. Annars får man nog köpa med video på amazon. Sumba har jag testat men fick väldiga smärtor i rygg och ben. Alltså inte träningsvärk utan smärta.

Annons:
Saga85
9/3/10, 6:12 PM
#7

Jag är nog tillräckligt sprallig för att skutta runt så utan skor till hjälp ;P

[TrevorS]
9/3/10, 7:53 PM
#8

#7. Hehe, jag rör p åmig hela tiden sitter sällan still, men skulle behöva motionen man får. Skrattande

Upp till toppen
Annons: