Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar

Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Veganföräldrar

namninsamling

2014-08-25 22:24 #0 av: [LUV]

hittade denna namninsamling (inte jag som startat), men ville bara tipsa om den! :)

Anmäl
2014-08-25 22:24 #1 av: [LUV]

glömde länk: http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=9159

Anmäl
2014-08-25 23:00 #2 av: veggie4every1

Skrivit underTummen upp

Självklart tycker jag att barnen ska få vegansk kost. Tragiskt att det överhuvudtaget ska behövas en namninsamling....

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Anmäl
2014-08-26 14:13 #3 av: Tant Grön

Har också skrivit under. Glad

Anmäl
2014-09-03 19:34 #4 av: [Synnerlig]

Jag med ^_^

Anmäl
2014-09-05 21:41 #5 av: Mollypierce

Nu har jag skrivit under :) 

Anmäl
2015-09-25 18:41 #6 av: Ominous

Jag fick både vegetarisk och veganskost i mellan/högstadiet. Trodde det var självklart. Menar ni på att det inte alltid är så? Låter himla trist 

En bekant blev däremot nekad vegetarisk kost på samma skola, men då av klassföreståndaren. Hen sa att det inte fanns som alternativ, att det bara fanns specialmat för allergiker. Det var först när hon började högstadiet några år senare som hon fick reda på att det fanns och alltid funnits. Då hade hon livnärt sig på potatis/pasta och knäckebröd i några år.

Anmäl