Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Veganprat

Veganska fastfoodstället öppnar på lördag

2015-12-04 22:01 #0 av: veggie4every1

"När Skanstulls nya foodcourt Teatern öppnar på lördag, så öppnar också Sveriges första helt veganska och ekologiska fastfoodservering."
http://www.stockholmdirekt.se/nyheter/veganska-fastfoodstallet-oppnar-pa-lordag-vi-har-provsmakat/aRKold!8Y4X2zO7eim0wgnqTI7xw/

Tur för er som bor i StockholmGlad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
VäckarklockaIf Not Us, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Anmäl
2015-12-04 22:29 #1 av: Kille77a

Usch den ska undvikas

Anmäl
2015-12-04 22:48 #2 av: [Trevor_S]

Va roligt med nyttig fastfood. Skrattar Står lite mer om det här också.

Anmäl
2015-12-04 23:15 #3 av: [Synnerlig]

Yay! Skrattar

Anmäl
2015-12-04 23:15 #4 av: [Synnerlig]

#1 Varför då?

Anmäl
2015-12-05 00:13 #5 av: veggie4every1

#4 Jag tror #1 bara gjorde ett skrivfel.

Jag tror att det egentligen ska stå "Nej men vad roligt, den måste jag prova".

Cool

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
VäckarklockaIf Not Us, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Anmäl
2015-12-05 09:16 #6 av: [Synnerlig]

#5 Hahaha, tänkte om det var någonting särskilt med restaurangen som jag hade missat förutom att det verkar helt underbart med en vegansk restaurang Skrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.