Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Veganprat

Bästa vegan-höjdpunkterna 2015

2015-12-30 14:18 #0 av: veggie4every1

Det har hänt en hel del och det ska bli spännande att se vad 2016 kommer att erbjudaGlad

http://mittkok.expressen.se/basta-vego-hojdpunkterna-2015/

En annan höjdpunkt tycker jag är Gary Franciones nya bok. Har inte läst den ännu (på väg med posten).

Tomma burars fritagningar och uppmärksamhet i media tycker jag också är en höjdpunkt 2015.

Djurfabriken var en höjdpunkt som djurrättsalliansen gjorde för att visa förhållandena för svenska djur som kan vara hjälpsamt när man stöter på djurskyddsnationalism.

Det finns säkert flera höjdpunkter, kommer ni på några till?Glad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
VäckarklockaIf Not Us, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Anmäl
2015-12-30 14:23 #1 av: vendelay

Min höjdpunkt: jag blev vegan Skrattar

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2015-12-30 14:26 #2 av: veggie4every1

#1 En mycket viktig höjdpunktTummen upp

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
VäckarklockaIf Not Us, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Anmäl
2016-01-01 01:03 #3 av: [klarabastin]

Min favorit har nog varigt när en i min klass och jag diskuterade veganism och han kunde inte komma på något bättre än "Men det är naturligt" Jag kom sedan med en 15 minuter lång förklaring om varför vi är frugivorer och han teg resten av dagen. Ägde ut honom rejältGapskrattar 

Och nej, vill inte ha en massa ick-veganer här om att vi ska äta kött för att det är "naturligt" ni får starta en egen tråd om det.

Medarebetare på: Vegan ifokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.