Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Veganprat

Va du nyttig igår?

2016-01-01 08:33 #0 av: [V3g4Life]

http://www.svt.se/nyheter/skippa-pizzan-for-grona-blad

Anmäl
2016-01-01 15:02 #1 av: veggie4every1

Neeej, det kan jag väl inte påstå att jag var.....OskyldigSkrattar

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
VäckarklockaIf Not Us, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Anmäl
2016-01-01 15:23 #2 av: [V3g4Life]

Hehe. Vad blev det för gott? Skrattar Vi åt en rotfruktsgryta med ris. Hyschar

Anmäl
2016-01-01 15:27 #3 av: veggie4every1

#2 Maten var nog skapligt nyttig, problemet var snarare den gigantiska skålen med chips och dip och allt godis mitt i natten...Skrattar

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
VäckarklockaIf Not Us, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Anmäl
2016-01-01 15:28 #4 av: [V3g4Life]

Haha, ja men chips är ju potatis och det är ju nyttigt. SkrattarCool

Anmäl
2016-01-01 15:31 #5 av: Lustgas

Haha, inte speciellt (även om det blev en hel del frukt och grönt på grund av att nyårsbuffén mestadels bestod av animalier). Alkohol och godis ska ju inte vara det nyttigaste Skämtar Men januari är traditionellt sockerfritt och allmänt nyttigt för mig Skrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.