Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Föreläsningar / videos / audios

Varför det suger att vara vegan.

2016-01-01 21:44 #0 av: [V3g4Life]

Sant så sant. Finns alltid två sidor.Cool Men det sista med att kissa stämmer inte. Galen

Anmäl
2016-01-01 22:18 #1 av: vendelay

Det sista stämmer absolut inte på mig, jag är snarare uttorkad! Jag har alltid haft svårt att få i mig vätska, kan glömma bort att dricka på en hel dag osv Generad

Den näst sista tyckte jag var konstig, jag kanske missförstod den. Måste jag vara glad och snäll för att få vara vegan i min umgängeskrets? Det gäller väl ändå alla, oavsett vad du äter? Det är inte veganers ansvar att ta hand om sårade ickeveganer!

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.