Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Veganska textiler, kläder & skor

Märkesväskor

2016-01-27 04:44 #0 av: Tuulikki

Vet ni vilka märken (främst märkesväskor) som ej är gjorda av döda djur?

Jag tycker Louis Vuitton, Michael Kors och liknande har många fina väskor men jag vill inte bära runt på skinn, mocka, läder etc...

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl
2016-01-27 12:38 #1 av: veggie4every1

Du kanske kan hitta mer info på den här sidan eller kontakta dom för mer info.

Jag har själv dålig koll på märkesväskor tyvärr.

http://www.veganhandbagstore.com/

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
VäckarklockaIf Not Us, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Anmäl
2016-01-28 01:20 #2 av: Tuulikki

#1 Tack så mycket, ska kika :)

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl
2016-01-28 03:54 #3 av: Froakie

Själv är man den typen som använder tygkasse, jag älskar tygkassar över alla slags handväskor!

Anmäl
2016-01-28 04:01 #4 av: Tuulikki

#3 Tygkassar är hur bra som helst, använder dem när jag handlar :)

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.