Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Veganska matprodukter

Tempeh i Sthlm?

2016-03-28 19:38 #0 av: thmz

Som rubriken säger ... var i Stockhom kan en få tag i tempeh? 

Anmäl
2016-03-28 20:27 #1 av: kanskemenbarakanske

undrar också! Vill verkligen testa det men aldrig hittat..

Anmäl
2016-03-28 20:37 #2 av: vendelay

>Här< är en likadan tråd! Vet inte om något stämmer för jag har aldrig köpt det själv men du kanske får några tips. Berätta gärna vad du tyckte om det sen!

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-03-28 22:31 #3 av: [Synnerlig]

Finns förmodligen på Goodstore skulle jag tro :)

Anmäl
2016-03-30 17:48 #4 av: [klarabastin]

Har sett tempeh i nästan alla hälsokostbutiker.

Medarebetare på: Vegan ifokus

Anmäl
2016-03-30 19:08 #5 av: thmz

#4 Tipsa mig om några då... varit inne i ett par stycken och de vet inte ens vad tempeh är.

Anmäl
2016-03-31 13:10 #6 av: [klarabastin]

#5 Lifeland vid Nortullgatan har:)

Medarebetare på: Vegan ifokus

Anmäl
2016-03-31 17:31 #7 av: vendelay

Var inne på Goodstore (Hornstull) bara för din skull idag och kan meddela att de har minst två olika sorters tempeh! Skrattar

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.